فرم ارزیابی رضایت مشتریان

---

سهولت دسترسی و برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش
اطلاع رسانی مناسب اخبار مختلف مرتبط با خدمات پس از فروش به مشتری
مناسب بودن نحوه برخورد کارکنان واحد خدمات پس از فروش و ایجاد حس احترام متقابل
پاسخگویی سریع و مناسب به درخواست های مشتری توسط کارکنان واحد خدمات پس از فروش
میزان تسلط، مهارت و دانش فنی کارشناس تعمیرگاه در ارائه خدمات پس از فروش از قبیل عیب یابی و تعمیر دستگاه
میزان رضایت شما ازهزینه های پرداختی نسبت به خدمات ارائه شده چقدر است؟
آیا ایرادات ثبت شده به صورت کامل رفع گردید؟
خانه » خدمات پس از فروش » فرم ارزیابی رضایت مشتریان
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه خبر http://parselectric.ir/132/